Country Manager

Country Manager Cariera la Profit Point

Criterii de angajare:

  • Experiență în organizarea afacerilor, în management și operare (de cel puțin 3 ani);
  •      Organizări directe vânzări de tip B2C și management;
  •      Experiență în domeniul asigurărilor sau în sectorul bancar (obligatoriu);
  •      Abilități de recrutare și formare a personalului;
  •      Cunoștințe avansate în limba engleză (obligatoriu);
  •      Cunoștințe avansate în oricare din următoarele limbi (obligatoriu): bulgară, sârbă, maghiară, italiană, portugheză, greacă, poloneză.
  •      Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj;
  •      Posibilitate de relocare.  

Atribuții:

  •      Organizarea, monitorizarea și coordonarea activităților de afiliere; 
  •    Menținerea asistenței pentru clienți la cel mai înalt nivel;    
  • Organizarea evenimentelor de implicare a clienților și de asistență pentru clienți;
  •      Realizarea și prezentarea KPI-urilor;
  •  Activități de amenajare a spațiilor.

Condiții de angajare și beneficii:

  • Program de lucru: luni-vineri;
  •      Salariu atractiv;
  •      Perspective de avansare în carieră;
  •      Cursuri gratuite: traininguri, testări, schimb de experiență cu specialiștii altor sedii din România.

Completeaza formularul de mai jos. Ataseaza CV-ul (se accepta doar format .doc)

In scurt timp te va contacta un membru al echipei Profit Point!

Numele (obligatoriu)

Prenumele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Mesaj

Selectati sediul pentru interviu:

Atașează CV

Folosind site-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor mai multe informatii

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare. Daca continuati sa utilizati site-ul fara a modifica setarile cookie, sau apasati pe butonul "Accept", sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Inchideti