Nu este deloc ușor să-ți ții business-ul pe roate în timpul unei pandemii. Este adevărat că unele pierderi nu pot fi evitate, dar pot fi, cel puțin, minimizate. Cei mai puternici lideri știu să se ocupe prompt de problemele afacerii, acţionând rapid pentru a-şi proteja angajaţii și clienţii. Liderii puternici știu să identifice cheltuielile inutile și să utilizeze banii liberi pentru creșterea business-ului.
Îți oferim câteva recomandări pe care le poți aplica în afacerea ta în perioade de lockdown:
- Comunică frecvent cu echipa ta și adoptă instrumente și procese eficiente de marketing.
- Înființează o echipă de gestionare a business-ului pe timp de criză.
- Ia decizii numai pe baza unor date relevante, având la îndemână instrumente de analiză;
- Încearcă să răspunzi la noile cerințe ale clienților: creează funcționalități online pe site-ul web al companiei, astfel încât clienții să poată apela cu ușurință la produsele și serviciile tale.
- Folosește instrumentul de chat online, astfel încât să fii prompt pentru răspunsuri la întrebările clienților.
- Oferă cursuri online sau webinarii, în loc de prezentări virtuale.
- Planifică-ți strategia de marketing prin reîmprospătarea paginilor web.
- Creează conținut online convingător, cu informații valoroase – disponibile pe canalele online ale companiei și pe alte surse digitale.
Află care sunt elementele importante pentru a investi cu succes pe bursă.