Profit Point sau Cum te avantajează stabilitatea unui brand european

„Siguranţa este bucuria născută din ideea unui lucru viitor sau trecut,

a cărui cauză de îndoială a fost înlăturată.”

(Baruch Spinoza)

Iar noi ştim cel mai bine că, în drumul către succes, îndoiala ocazională este inevitabilă, însă aceasta trebuie înlăturată pentru a ajunge cu bine la linia de finish, în postura de învingător. Este în natura ta umană să îţi doreşti siguranţă şi stabilitate, aceste nevoi de ordin psihologic conducându-te încă din primi ani ai vieţii. Iar siguranţa devine cu atât mai mult un imperativ în căutarea căruia îţi petreci cea mai mare parte a timpului, cu cât la ora actuală eşti supus unei presiuni incredibile - cea a alegerii. Devine din ce în ce mai dificil să alegi varianta cea mai bună pentru tine, tocmai pentru că ai atât de multe la dispoziţie, dar nu dispui de resursele necesare pentru a le verifica pe toate.

Iată de ce, în acest context, alegerea unui brand europeancu vechime pe piaţă, transparent, stabil şi capabil să furnizeze serviciile pe care ţi le doreşti, la cele mai înalte standarde calitative, se poate transforma într-o nesfârşită căutare. Competiţia între companii este acerbă şi fiecare dintre acestea, indiferent de domeniul de activitate, luptă să îţi câştige încrederea, să te transforme în clientul lor, de cele multe ori apelând la strategii nu tocmai etice. Şi nu puţine sunt cazurile în care, odată ce ai cumpărat un produs sau ai apelat la un serviciu al unui brand, bazându-te pe simple promisiuni de marketing, ajungi ulterior să vezi realitatea dincolo de cortina frumos colorată.

Produsul sau serviciul nu sunt aşa cum ţi-au fost descrise – încrederea scade. Companiile apar şi dispar zilnic – stabilitatea nu există. Iar tu rămâi cu întrebarea „Ce fac în continuare?”. TE INFORMEZI.

Cine este Profit Point la nivel european?

Poate că deja ştii că Profit Point este este cel mai puternic brand de educație și dezvoltare personală, din România, noi investind de peste un deceniu în formarea personală şi profesională a tuturor celor care înţeleg că, fără o educaţie solidă, treptele către succes se năruie uşor sub greutatea paşilor. Aici ne-am implicat activ nu doar în dezvoltarea şi susţinerea viitoarelor generaţii de traderi, ci am şi format specialişti în training, mentori personali (un concept unic, de altfel, în România) iar cu ajutorul acestora am pus bazele unui sistem educaţional performant format din cursuri teoretice şi practice, asistenţă continuă şi MasterClass-uri.

Dar ştiai şi că Profit Point are sedii în mai multe ţări din Uniunea Europeană pentru a îndeplini cerinţele clienţilor din diferite colţuri ale continentului? Da, vei regăsi aceleaşi servicii educaţionale de top şi în Italia, Polonia, Ungaria, Grecia, Bulgaria, Serbia sau Portugalia. Avem, aşadar, vechime în dezvoltarea la nivel european a unor programe educaţionale up-to-date, împărtăşind feedback-urile primite de la cursanţii din fiecare dintre aceste ţări şi îmbunătăţind continuu serviciile noastre. Nu ne limităm la o simplă viziune locală ori naţională, ci gândim la nivel de actualitate, aşa cum ar trebui să facă orice companie. Dar mai ales, înainte de a-i învăţa pe alţii, noi înşine învăţăm unii de la ceilalţi, trecând peste barierele geografice, mentale ori de limbaj. Noi ştim că brandul este, în primul rând, o garanţie – a calităţii, a dedicării, profesionalismului, a siguranţei şi a stabilităţii.

Urmăreşte-ne şi pe pagina de Facebook!

Brand local vs brand european – avantajele tale

Am putea denumi acest paragraf simplu – concluzii. Pentru că aici îţi vom rezuma toate avantajele pe care le ai tu, în calitate de client, atunci când alegi un brand european precum Profit Point:

  • fluxul apariţiei/dispariţiei companiilor pe piaţa internă a unei ţări este oscilant, în timp ce un brand european, extins în mai multe state este caracterizat printr-un grad mai ridicat de stabilitate;
  • un brand european presupune o continuă colaborare între state cu un istoric, stil de viaţă, mentalitate şi tradiţii diferite, fiecare preluând şi învăţând din această fuzionare conceptuală – aspect ce vine clar în beneficiul clientului, căruia îi vor fi puse la dispoziţie servicii actualizate şi îmbunătăţite constant;
  • dezvoltarea unei companii la nivel UE, în cele mai importante oraşe/capitale din  Europa, demonstrează clar capacitatea de investiţie, dedicarea şi viziunea extinsă a business-ului;
  • clienţii pot beneficia de serviciile unui brand european fără a mai fi constrânşi de aspectul „geografic”, acestea regăsindu-se la acelaşi standard înalt calitativ şi în sediile din alte state.
 

La Profit Point întotdeauna am pus accentul pe importanţa informaţiei corecte şi utilizarea practică a acesteia în beneficiul oamenilor. Pentru că informaţia este educaţie, iar pentru noi educaţia este lucrul în care credem cel mai mult şi pentru care luptăm. Aşa că, înainte de a te încrede în alte strategii de marketing sau de a nu vedea adevărul din spatele cortinei, judecând şi alegând în baza unor informaţii incomplete ori eronate, descoperă cine este Profit Point cu adevărat şi de ce aici vei regăsi siguranţa, stabilitatea mult căutată.

Şi pentru că vrem să dezbatem acest subiect pe larg, alături de tine, te invităm să ne urmăreşti în continuare, urmând să revenim cu alte materiale dedicate viziunii şi dezvoltării implicate de un brand european.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică