ACADEMIA DE VÂNZĂRI este un program nou, inedit și, cel puțin până în momentul acesta, unic pe piață, care este gândit pe principiul pilotului de încercare.
Ce face un pilot de încercare?
Se urcă la volanul unei mașini de curse și, prin experiența și cunoștințele sale, rulând un anumit număr de ore pe pista de concurs, înțelege exact cum funcționează în acel moment mașina și, mai ales, unde aceasta mai necesită reglaje, ajustări, îmbunătățiri.
Apoi împărtășește constructorului atât constatările sale de ordin tehnic, cât și recomandările către pilotul de curse care va conduce mașina în competiții.
Într-un mod oarecum similar, ACADEMIA DE VÂNZĂRI este programul prin care, foarte pe scurt, experții noștri preiau pentru o perioadă de timp divizia de vânzări a clientului și o “pilotează” în condiții operaționale reale, analizându-i și înțelegându-i posibilitățile și limitările existente, pentru a putea face recomandările și modificările în direcția creșterii eficienței vânzărilor.
Continuând analogia cu sportul cu motor, programul nostru face și pasul următor, și, după rolul pilotul de încercare, îl preia și pe cel al echipei de mecanici de la boxe, și chiar pe cel al managerului echipei de concurs.
Programul ACADEMIA DE VÂNZARI:
- se adresează exclusiv companiilor care au sau care vor să își dezvolte o echipă de vânzări;
- este un program unic de consultanță în vânzări, ce începe cu identificarea nevoilor reale ale companiei și continuă adaptându-și structura ulterioară, pentru a obține obiectivele dorite, în contextul actual al pieței;
- este susținut și derulat de o echipă de practicieni în vânzări, coordonati de Andreea Udrescu, ce însumează peste 90 de ani de experiență în industrii diferite (servicii, IT, retail, servicii profesionale, servicii financiare), în toată România, în poziții de top management, utilizând tehnici eficiente, verificate în practică;
- folosește, ca resursă intrinsecă, nu numai experiența profesională a membrilor echipei, ci și cea interpersonală și de networking;
- are o structură modulară, ce permite utilizarea acelor capitole care, în funcție de strategiile agreate, conduc la atingerea obiectivelor propuse
În mod concret, ACADEMIA DE VÂNZĂRI acționează pe următoarele direcții:
- Auditare & Consultanță
- "Evaluare 360°" a echipei de vânzări și a managerului direct.
- Procese, Proceduri, Fluxuri de lucru, Norme interne de lucru, Sisteme de raportare și control, Scheme de compensare
- Colaborarea și comunicarea cu clienții interni și externi
- Segmentarea bazei de clienți și identificarea de noi oportunități în piață
- Managementul bazei de clienți, existenți și potențiali
- Suport logistic
- Training & Coaching
- Module de curs customizate pe abilități și competențe specifice, profilul clienților sau industria vizată
- Workshop-uri tematice cu manuale personalizate prin metoda Lego Serios Play*
- Sesiuni de coaching de grup sau individuale
- Follow-up & Feedback
- Vizite pe teren, împreună cu vânzătorul (clienți existenți sau potențiali)
- Business review 1:1 cu membrii echipei de vânzări, cu managerul direct
- Preluarea managementului operațional (pentru o perioadă definită de timp) în scopul atingerii obiectivelor agreate
- Evaluarea gradului de atingere a obiectivelor
- Recrutare & Managementul fluctuației de personal
- Selecție, recrutare, interviuri, induction day, training on the job
- Identificarea talentelor, programe de retenție, sisteme de motivare non-financiară
Poţi solicita informaţii suplimentare prin completarea următorului formular:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image="" centered="no"][vc_column width="1/1"][contact-form-7 id="3164" title="Academia de vânzări"][/vc_column][/vc_row]