Apple (AAPL.US) se tranzacționează aproape de maximul istoric

Apple a depășit pragul de 2000 de miliarde de dolari din punct de vedere al capitalizării de piață
Acțiunile Apple (AAPL.US) a fost cele mai remarcabile în ultimele săptămâni în SUA. Acum acestea sunt tranzacționate la nivelul de 500 USD per acțiune, aproape de maximul istoric. 

Apple a înregistrat performanțe uluitoare de la începutul pandemiei și a câștigat deja 19% de la începutul acestei luni, capitalizarea sa de piață depășind 2000 de miliarde de dolari pentru prima dată în istorie.

Motivele saltului mega-producătorului se datorează vânzărilor în masă pe toate segmentele majore și creșterea rapidă a numărului de abonamente. Acum, Apple are peste 550 de milioane de abonați plătitori, devenind astfel cea mai mare afacere de acest gen din lume. Compania intenționează să crească acest număr la peste 600 de milioane în acest an.

Apple a efectuat și o divizare a acțiunilor de la 4 la 1. Piața a salutat această procedură și a împins prețul acțiunilor Apple mai sus. Teoretic, divizarea acțiunilor ar putea crea o cerere suplimentară pentru acțiunile Apple, deoarece scăderea prețului acțiunii ar face acțiunea mai accesibilă investitorilor de retail cu capital mic.

Un anunț de ultimă oră spune că Apple ar putea lansa în septembrie noul  iPhone 12.


Află care sunt elementele importante pentru a investi cu succes pe bursă.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică