#GoodJob

Dacă ar fi să comparăm timpul petrecut acasă cu cel petrecut la muncă vom avea un câștigător: timpul petrecut la muncă!

Deși ne-am dori ca timpul petrecut cu familia să fie mai îndelungat, realitatea este alta, iar pentru asta trebuie să ne adaptăm și să ne creăm un mediu plăcut. Trebuie să ne adaptăm fiecărui comportament fie el dificil sau nu.

Climatul organizațional este factorul care ne influențează activitatea, fiind marcat puternic de lider și cum își motivează în mod constant echipa. Pornind de aici iată câteva sugestii:
Apropie-te de echipa ta! Organizează ieșiri la masa de prânz împreună, team building, ieși în extra program, fă-i să simtă că fac parte dintr-un grup. Cunoașteți echipa și altfel, află detalii despre familia lor, despre hobby-urile lor! Ia o pauză de 5 și râzi cu ei!
Fi un exemplu pentru ei! Ținuta pe care o adopți, punctualitatea, organizarea sunt comportamente pe care angajații le vor deprinde de la tine. Nu poți cere de la ei, ceea ce tu nu afișezi, așa că fii atent cum vrei să fie echipa ta și așa expune-te.
Nu fi un șef ci un lider! Și tu ești la fel ca ei, tot om! Impune-te în fața lor prin fapte, fă-te respectat prin impactul pe care îl ai față de evoluția lor! Atunci când ei se simt doar ca „niște resurse umane”, în mintea lor se vor crea negative, care pe termen lung vor duce la scăderea randamentelor.
Fă-i se se simtă importanți! Când un om crede ca are o influență asupra companiei, el va munci cu mai multă pasiune, va oferi o valoare mai mare companiei, se va implica mai mult. Studiile spun că un om care nu simte că are un impact asupra unei situații, va fi mai delăsător și va trata situația cu superficialitate.
Fii deschis la propuneri! Nu te comporta ca un dictator, fară să accepți îmbunătățiri!
Oferă-le posibilitatea de a fi sinceri cu tine! Creează o atmosferă destinsă care să permită exprimarea liberă. Nu tot timpul auzim lucruri care ne plac, dar fără să comunicăm lucrurile care nu ne mulțumesc nu avem cum să rezolvăm o situație. Angajații nu trebuie să fie speriați de prezența ta, tipicul: „e șeful la birou”.
Fii corect! Nu favoriza pe nimeni, oferă salariu la timp, dacă promiți ceva, ține-te de promisiune.
Creează-le condiții de muncă! Angajatul trebuie să lucreze eficient și pentru asta are nevoie de instrumente necesare. El trebuie să aibă tot ce îi este necesar pentru a-și desfășura activitatea corect, fără a se îmbufna și mai departe să aibă o stare de nemulțumire care îi afectează eficiența.
Acordă șanse reale de dezvoltare personală și profesională! Implică-te în dezvoltarea lor pentru că atunci ei îți vor fi recunoscători și devin loiali.
Comunică viziunea ta asupra companiei! Comunică încă de la interviul de angajare viziunea ta și găsește acei angajați care au aceeași viziune ca tine. Numai acei angajați vor lucra 100% corect.

Bineînțeles, nu numai liderul este cel care trebuie să acționeze într-un mod corect și ție ca angajat îți sugerăm să:
Nu lua personal conflictele! De cele mai multe ori o dispută la locul de muncă se datoarează unor situații, nu unor persoane. De cele mai multe ori când ai presiunea îndeplinirii unei sarcini delegate sau ești stresat, atunci apar situațiile conflictuale.
Nu lăsa ca starea de acasă să îți influențeze munca! Dacă sunt lucruri care te nemulțumesc, ai o grijă, o problemă și vii încărcat/ă la muncă, din start începi ziua defectuos. Așa că în momentul în care te apuci de lucru, detașează-te!
O nouă zi, o nouă atitudine! Dacă ieri ai fost supărat, frustrat pe o situație, astăzi vei intra în birou cu zâmbetul pe buze și o vei lua de la 0, nu rămâne blocat.
Ajută când poți! Atunci când un coleg are nevoie de ajutorul tău, iar tu știi că ai posibiltatea de a ajuta, nu ezita! Așa cum îi tratezi tu pe cei din jur așa te vor trata și ei.
Nu te uita în grădina altuia! Fie că cineva are mai multe sau mai puține beneficii față de tine, nu îți irosi timpul cu nemulțumiri. Canalizează-ți energia pe lucruri constructive, pe noi proiecte, pe ceea ce ai putea tu să faci să te dezvolți.
Creează încontinuu! Nu te plafona doar la sarcinile care ți se dau, gândește proiecte noi, în felul acesta te menții motivat și te implici și în extinderea societății.
Păstrează o limită! Fie că ai un coleg care îți este bun prieten sau rudă, învață să faci diferența între locul de muncă și timpul liber, în caz contrar nu vei ajuta nici una din părți.
Evită bârfele! Păstrează părerile pentru tine, nu le discuta cu ceilalți. Atunci când ai ceva de spus, fă-o de față cu persoana în cauză.
Fii organizat! Te vei ajuta pe tine și pe cei din jur, nefiind nevoit să pierzi timpul reluând discuțiile/ sarcinile etc.
Voting postare: 2

0 Commentarii:

Spune-ţi opinia

x

Abonare la Newsletter!


Vrei să fii un om bine informat?
Doar așa îți poți gestiona economiile corect.

Abonează-te la Educație!

Vă mulțumim!
În momentul accesării site-ului www.profitpoint.ro, se utilizeaza cookie pentru a vă oferi o navigare mai uşoară pe site .
Mai multe detalii despre cookie puteți găsi aici: Politica de confidențialitate