INFOGRAFIC : De unde provine aurul și unde se duce?

În ciuda fluctuațiilor economice din zilele noastre, aurul este considerat de către investitori unul dintre cele mai bune active. În România, metalul galben, prezent sub diverse forme reprezintă în vreme de criză, cea mai indicată metodă de a-ți conserva capitalul.

Dacă ești interesat de tranzacțiile cu aur, sfatul nostru pentru tine, înainte să începi această activitate este următorul:

Informează-te corect despre cum se tranzacționează acest instrument. Propune-ți să înțelegi corelarea cu Dolarul American și Petrolul. Nu te lăsa influențat de fluctuaţiile mari și de câștigurile potențiale înainte să calculezi riscul pe care ești dispus să ţi-l asumi.

INFOGRAFIC - DE UNDE PROVINE AURUL (2)

 

Articole asemănătoare

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică