Limbajul Trupului in Mediul de Afaceri

Cui se adresează:

  • Persoanelor care sunt interesate de comportamentul si atitudinea de adoptat în cadrul unei întâlniri de afaceri;
  • Tuturor celor care sunt interesați de secretele unei întâlniri de succes , micro expresii faciale , gesturi dar și de citirea adevărului și a minciunii.

Subiecte:

  • Body language la un interviu
  • Body language la o întâlnire de afaceri
  • Body language la prezentarea unui proiect
  • Body language la ședințe importante
  • Body language la negocieri
  • Exercitii practice pentru identificarea minciunii sau a adevarului

Perioada de 4 zile – 3h/zi;

Preț:
400 lei

PERIOADA:
14.07.2015 – 17.07.2015; 17:00 – 20:00primi extra:

  • Diploma personalizată +
  • O săptămână de training „The basics of FX trading”
  • Două săptămâni de abonament gratuit pe site-ul www.highclasstrading.ro

Cursul este prezentat de Dan Madalin Laslo – Manager Coordonator Profit Point Cluj


Consimțământul cookie-urilor GDPR
Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TOATE cookie-urile. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică