1. Organizatorul
1.1 Organizatorul loteriei publicitare „ADIO, ROMÂNIA!” („Loteria publicitară”) este Masterbrok SRL, o societate cu răspundere limitată, organizată și funcționând conform legilor din România, cu sediul social situat în Str. Scarlatescu 17-19 Et. P Cod 011158, București, înmatriculată la Registrul Comerțului sub numărul 140/14137/2024, cod unic de înregistrare 30900810, reprezentat prin Alexandru Chirilă în calitate de Administrator (în continuare „Profit Point” și/sau „Organizator”).
1.2 Loteria publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
1.3 Loteria publicitară se desfășoară în conformitate cu prevederile prezentului regulament, disponibil pentru consultare, în mod gratuit și pe întreaga durată a desfășurării Loteriei publicitare, la adresa www.profitpoint.ro/blog („Regulamentul”).
1.4 Orice modificare sau completare a Regulamentului va fi făcută prin acte adiționale care vor fi comunicate în prealabil prin publicarea pe pagina www.profitpoint.ro/blog cu respectarea unui termen de cel puțin 24 de ore anterior intrării in vigoare a respectivelor modificări sau completări.
2. Durata și locul de desfășurare
2.1 Loteria publicitară se desfășoară în perioada 5.05.2025 (ora 00.00) – 31.08.2025 (ora 23.59) iar extragerea câștigătorilor va avea loc în data de 1 septembrie, ora 18.00
2.2 Loteria publicitară se desfășoară pe teritoriul României.
3. Înscrierea în loteria publicitară. Condiții de eligibilitate.
3.1 Participantul este înscris automat la Loteria publicitară dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a. participantul are un cont valid înregistrat pe platforma https://profitpoint.ro/, în care a completat numele și prenumele real, adresa de mail și numărul de telefon pentru validare; și
b. participantul achiziționează oricare din produsele puse la vânzare pe platforma https://profitpoint.ro/ , în perioada 5.05.2025 (ora 00:00) – 31.08.2025 (ora 23:59) după cum urmează:
- pentru achiziții în valoare de minim 2.000 lei (TVA inclus) participantul va fi înscris o data în Loteria publicitară (i.e. 1 intrare în Loteria publicitară);
- pentru achiziții în valoare de minim 4.000 lei (TVA inclus) participantul va fi înscris de două ori în Loteria publicitară (i.e. 2 intrări în Loteria publicitară);
- pentru achiziții în valoare de minim 6.000 lei (TVA inclus) participantul va fi înscris de trei ori în Loteria publicitară (i.e. 3 intrări în Loteria publicitară);
- pentru achiziții în valoare de minim 8.000 lei (TVA inclus) participantul va fi înscris de trei ori în Loteria publicitară (i.e. 4 intrări în Loteria publicitară);
- pentru achiziții în valoare de minim 10.000 lei (TVA inclus) participantul va fi înscris de cinci ori în Loteria publicitară (i.e. 5 intrări în Loteria publicitară);
3.2 Suplimentar, odată cu înscrierea la Loteria publicitară conform art. 3.1 de mai sus, în cadrul campaniei „Adio, România”, pentru achizițiile desfășurate în perioada 5.05.2025 (ora 00:00) – 31.08.2025 (ora 23:59), achizitorii beneficiază de pachete educaționale și acces la mentorat în funcție de valoarea achizițiilor efectuate în această perioadă, după cum urmează:
- acces la programul de mentorat cu Alexandru Chirilă, la 2 cursuri digitale și la 1 robot digital, la achiziția de produse în valoare de minim 2.000 lei (TVA inclus);
- acces la programul de mentorat cu Alexandru Chirilă, la 4 cursuri digitale și la 2 roboți digitali,, la achiziția de produse în valoare de minim 4.000 lei (TVA inclus);
- acces la programul de mentorat cu Alexandru Chirilă, la 7 cursuri digitale și la 3 roboți digitali, la achiziția de produse în valoare de minim 6.000 lei (TVA inclus);
- acces la programul de mentorat cu Alexandru Chirilă, la 9 cursuri digitale și la 4 roboți digitali, la achiziția de produse în valoare de minim 8.000 lei (TVA inclus);
- acces la programul de mentorat cu Alexandru Chirilă, la 11 cursuri digitale și la 6 roboți digitali, la achiziția de produse în valoare de minim 10.000 lei (TVA inclus);
Accesul la programul de mentorat este oferit o singură dată, indiferent de pragul la care se încadrează participantul.
Accesul la cursurile digitale și la roboții digitali se oferă la alegerea clientului. Pentru a primi acces la programul de mentorat, la cursurile și la roboții digitali, clienții care îndeplinesc pragul de achiziție vor trimite un e-mail la adresa comunicare@profit-point.eu., indicând tipul de cursuri și de roboți pentru care solicită accesul.
Cursurile digitale pentru care se acordă acces sunt următoarele: Curs primul portofoliu investițional, Curs Income stocks, Curs Growth Income Stocks, Curs Blockchain Starter Pack, Analiză Tehnică pentru începători, Analiză Tehnică pentru avansați, Sisteme automatizate Long Term, Sisteme automatizate trading, Curs Obligațiuni, Curs Macroeconomie, Curs ETF-uri, Curs Value Investing, Curs Gestionarea emoțiilor în Investiții. Roboții digitali pentru care se acordă acces sunt următoarele Smart Stocks DCA MT5, Smart Allocation, Divergencies Never Lie, AutoSmart Pro, ICT și botul Financial Valluation ChatGPT.
3.3 Beneficiile acordate precum și intrările în Loteria publicitară sunt netransferabile și nu pot fi convertite în bani sau în alte produse. În cazul achizițiilor cumulative în perioada campaniei, se ia în considerare valoarea totală pentru stabilirea pragului atins.
3.4 Pot participa la Loteria publicitară persoanele fizice, cu vârsta de 18 ani împliniți la data înscrierii și cu domiciliul sau reședința în România.
3.5 Nu sunt eligibili pentru a participa la Loteria publicitară salariații Organizatorului, colaboratorii Organizatorului implicați in organizarea și desfășurarea Loteriei publicitare precum și soții/soțiile sau rudele de gradul I ai acestora.
4. Premiile
4.1 În cadrul Loteriei publicitare se acordă următoarele premii (împreună „Premiile” sau individual „Premiu”):
Tipul premiului | Descrierea premiului | Număr premii | Valorea premiului |
Premiul I | Excursie în Maldive sub formă de voucher achiziționat de la Agenția de Turism 4 Anotimpuri: pachet 7 nopti în Deluxe Beach Villa, All Inclusive [OBLU Helengeli by Sentido 4*, Nord Male Atoll] Transfer inclus speedboat, aprox 50 min pe sens. | 1 | Pret: 6.684 EUR (aprox. 33.275 lei) |
Premiul II | MacBook Air M4 32GbRAM 512GbSSD | 1 | 8.309 lei lei TVA inclus |
Premiul III | Iphone 16 Pro 256GB | 1 | 5.900 lei TVA inclus |
4.2 Premiile acordate au o valoare totală de 47.484 lei.
5. Extragerea câștigătorilor
5.1 Extragerea câștigătorilor se va desfășura la data de 1 Septembrie, ora 18:00 prin tragere la sorți electronică, folosind platforma random.org, în ordine pentru Premiul I, Premiul II și Premiul III.
5.2 După extragerea tuturor câștigătorilor, va fi extrasă câte o rezervă pentru fiecare Premiu, în ordinea de la punctul 5.1 de mai sus.
5.3 Un participant are dreptul sa câștige un singur Premiu și nu este posibilă înlocuirea premiului câștigat cu un Premiu alternativ, solicitarea contravalorii Premiului sau schimbarea caracteristicilor Premiului. Premiul nu este transmisibil altei persoane.
5.4 Rezultatele extragerii vor fi consemnate într-un proces verbal iar lista numelor câștigătorilor va fi afișată pe pagina de internet www.profitpoint.ro/blog în termen de 3 zile lucrătoare de la data extragerii. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii Loteriei publicitare.
6. Acceptarea premiului și validarea câștigătorilor
6.1 În termen de 3 zile lucrătoare de la data afișării listei de câștigători pe pagina de internet a Organizatorului, conform punctului 5.3 de mai sus, fiecare câștigător va fi contactat de Organizator, prin e-mail trimis la adresa de e-mail înregistrată în contul participantului de pe platforma https://profitpoint.ro/, pentru a confirma acceptarea premiului de către câștigător.
6.2 Câștigătorii vor furniza, la solicitarea Organizatorului, toate datele necesare validării eligibilității, conform art. 3 de mai sus, precum și toate datele necesare acordării și transmiterii asupra Premiului, inclusiv dar fără a se limita la nume și prenume complet, date complete de identificare și adresa de domiciliu sau reședință din România.
6.3 Un câștigător pierde dreptul de a primi Premiul corespunzător dacă în 5 zile lucrătoare de la transmiterea e-mailului de confirmare, conform punctului 6.1 de mai sus, câștigătorul:
- nu confirmă acceptarea sau renunță în mod expres la Premiul corespunzător;
- nu poate fi contactat din motive neimputabile Organizatorului, precum dar fără a se limita la existența unei adrese de e-mail incorecte;
- nu furnizează datele solicitate de Organizator conform punctului 6.2 de mai sus;
- nu poate fi validată îndeplinirea condițiilor de eligibilitate conform art. 3 de mai sus.
6.4 În situația în care un câștigător pierde dreptul de a primi Premiul, conform art. 6.3 de mai sus, Organizatorul va proceda la contactarea și validarea eligibilității rezervei corespunzătoare, extrase în prealabil conform art. 5.2 de mai sus. Prevederile articolelor 3.1 și 3.3 de mai sus se aplică în mod corespunzător.
6.5 În cazul în care nici câștigătorii desemnați, nici persoanele aflate pe lista de rezerve nu confirmă acceptarea Premiilor conform Regulamentului, sau în situația în care Premiile nu pot fi transmise din cauze imputabile participanților și / sau neimputabile Organizatorului (inclusiv, dar fără a se limita la furnizarea unor date de contact eronate sau incomplete, imposibilitatea de livrare la adresa indicată) Premiul se anulează, iar câștigătorul/rezerva își pierde orice drept asupra acestuia, fără nicio despăgubire sau obligație din partea Organizatorului.
6.6 Organizatorul nu este obligat să mai desemneze alți câștigători sau rezerve și își rezervă dreptul de a nu redistribui Premiul / Premiile anulate.
7. Acordarea premiilor
7.1 Premiul I se acordă prin intermediul agenției de turism 4 Anotimpuri, sub forma unui voucher trimis pe adresa de e-mail furnizată de câștigător, în termen de maxim o lună de la data acceptării premiului și validării eligibilității participantului, conform articolului 6 din Regulament. Voucherul va fi valabil de la data la care a fost trimis pe adresa de e-mail câștigătorului.
7.2 Câștigătorul are dreptul să beneficieze de transport, masă și cazare atât individual, cât și însoțit de cel mult încă o persoană iar variantele și perioada de plecare vor fi alese exclusiv din oferta agenției de turism 4 Anotimpuri.
7.3 În cazul în care valoarea serviciilor de transport tur-retur, cazare și masă alese depășește suma de 6.684 EURO (cu TVA inclus), câștigătorul va suporta diferența, întrucât vor fi acoperite exclusiv aceste servicii în limita menționată, iar orice costuri suplimentare, inclusiv cele aferente însoțitorului/însoțitorilor, vor fi suportate integral de către câștigător. Excursia poate fi efectuată până cel târziu la data de 16.01.2026
7.4 Premiile II și III se acordă în termen de maxim o lună de la data acceptării premiului și validării eligibilității participantului, conform articolului 6 din Regulament.
7.5 Premiile II și III vor fi trimise prin curier la adresa furnizată de câștigător, Organizatorul suportând cheltuielile cu transportul.
7.6 Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare sunt doar cu titlu de prezentare.
8. Taxe și impozite
8.1 Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atunci când este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.
8.2 Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile. Premiile în valoare de cel puțin 600 de lei se impozitează întotdeauna, prin reținere la sursă de către Organizator.
9. Protectia datelor cu caracter personal
9.1 Organizatorul procesează datele cu caracter personal ale participanților în scopul desfășurării Loteriei publicitare, validării eligibilității participanților, atribuirii și acordării premiilor, precum și în scopuri de arhivare, audit și raportare, conform prevederilor Regulamentului.
9.2 Organizatorul se obliga sa protejeze confidențialitatea si securitatea datelor cu caracter personal, sa se conformeze cu toate legile, regulamentele si reglementările privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private, cu modificările periodice, inclusiv, dar fără limitare Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date („Regulamentul GDPR”), cu privire la colectarea, prelucrarea datelor cu caracter personal.
9.3 Pentru orice întrebări, solicitări sau exercitarea oricăror drepturi prevăzute de Regulamentul GDPR, inclusiv dar fără a se limita la dreptul de acces, dreptul de ștergere al datelor sau dreptul de retragere a consimțământului, participanții pot trimite o solicitare la adresa de e-mail comunicare@profit-point.eu.
10. Reclamații și litigii
10.1 Orice reclamație legată de desfășurarea campaniei se va face în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, în scris prin e-mail la adresa comunicare@profit-point.eu, împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon.
10.2 Organizatorul va soluționa reclamația în termen de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării ei.
10.3 Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
11. Răspunderea organizatorului
11.1 Prin participarea la Loteria publicitară, participanții sunt de acord sa termenii si condițiile Regulamentului.
11.2 Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea Premiilor în condițiile Regulamentului.
11.3 Organizatorul nu își asumă nicio obligație suplimentară față de cele prevăzute expres în Regulament.
11.4 Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la Loteria publicitară și care nu depind în mod direct de Organizator, inclusiv dar fără a se limita la defecțiuni tehnice ale echipamentelor sau rețelelor, erori de procesare a plăților, întreruperi în alimentarea cu energie electrică, atacuri informatice, pierderi de conexiune sau orice alte situații similare, etc.
11.5 Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.
11.6 Organizatorul nu răspunde pentru viciile bunurilor de orice natura în care constau Premiile.
11.7 Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident, prejudiciu sau daună de orice fel suferit de către câștigători sau de către terți în legătură cu utilizarea Premiile oferite, neutilizarea Premiilor din motive personale, pierderea, deteriorarea sau imposibilitatea de a beneficia de acestea.
12. Întrerupere sau suspendare
12.1 Organizatorul va putea întrerupe, suspenda sau înceta desfășurarea Loteriei publicitare înainte de termenul prevăzut, în oricare dintre următoarele situații:
- apariția unor defecțiuni tehnice, care nu pot fi remediate într-un termen rezonabil și care afectează desfășurarea normală a Loteriei publicitare, inclusiv dar fără a se limita la nefuncționarea site-ului Organizatorului, din motive neimputabile Organizatorului;
- intervenția unor modificări legislative, intrate în vigoare în perioada de desfășurare a loteriei publicitare, care interzic desfășurarea loteriilor publicitare de acest tip sau presupun schimbarea substanțială a condițiilor de desfășurare, în mod disproporționat sau cu costuri excesive pentru Organizator.
12.2 Loteria publicitară poate fi întreruptă, suspendată sau încetată anticipat, în orice moment și din orice motiv, anterior extragerii câștigătorilor prin decizia unilaterală a Organizatorului, sub rezerva informării participanților prin intermediul publicării unui anunț pe site-ul Organizatorului.
12.3 Loteria publicitară poate fi încetată și în cazul apariției unui eveniment de forță majoră, definit ca evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică sau întârzie total sau parțial îndeplinirea obligațiilor Organizatorului în temeiul Regulamentului și continuarea desfășurării Loteriei publicitare, precum dar fără a se limita la avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților ce determină imposibilitatea identificării participanților sau câștigătorilor; tentative de fraudă ale mecanismului Loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace, etc. Organizatorul va comunica existența cazului de forță majoră participanților la Loteria publicitară, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția lui.
Vizualizează regulamentul autentificat aici