Sănătos, cu bani!

Se spune că pentru a avea o afacere prosperă, trebuie să ai bani. Însă, oamenii de succes ne asigură de un lucru: ca să fii bogat, trebuie să fii bun la anumite obiceiuri referitoare la bani.
Află care sunt elementele importante pentru a investi cu succes pe bursă.
Sănătatea financiară este o dorință unanimă. Cu toții ne dorim să obținem bunăstarea, deși mulți din noi nu o pot defini. Se spune că pentru a avea o afacere prosperă, trebuie să ai bani. Însă, oamenii de succes ne asigură de un lucru: ca să fii bogat, trebuie să fii bun la anumite obiceiuri referitoare la bani. 

Ce înseamnă sănătatea financiară pentru tine?

Înainte să dai un răspuns, te invităm să descoperi un set de reguli simple și clare pentru o viață financiară echilibrată.

Stabilește-ți obiective care sa te motiveze și care au legătură cu prioritățile din viața ta. Obiectivele sunt acele “canale” pe care îți direcționezi timpul și efortul pentru a-ți realiza, pas cu pas, visurile tale. Setarea scopurilor te va ajuta să te focusezi pe acumularea de cunoștinte și instrumente de dezvoltare financiară și te va ghida cum să-ți organizezi timpul într-un mod constructiv, astfel ca tu să te bucuri, într-un final, de realizările tale.

Începe cu pași mici. Ca și în toate cazurile în viață, există o evoluție pe calea progresului. Începe această cale cu o educație de calitate care îți va pune bazele administrării unei afaceri. Trebuie să știi că vei face şi greșeli pe acest drum, dar ele nu te vor costa mult dacă începi cu pași mici și siguri.

Învață despre bani, despre planificare și investiții. Deocamdată, nu există o școală la propriu care să te învețe cum să-ți dezvolți abilitățile financiare și să le aplici în viața reală. Așadar, cum poţi obține o educație financiară? Dincolo de miile de cărți și resurse online, poți opta pentru cursuri și webinarii care îți oferă tot ce ai nevoie despre bani și investiții.

Fă-ți un plan. Ai decis unde vrei să ajungi din punct de vedere financiar? Dacă tot ți-ai stabilit niște obiective, ai vrea un ghid care te-ar ajuta să începi o nouă afacere sau mai ai nevoie de timp ca să aduni capital pentru ceea ce-ți dorești să realizezi? Planul scris te ajută la clarificarea ideilor de bază și te impune să stângi informații, să cercetezi piața, să estimezi anumite cheltuieli etc.

Un detaliu important: atunci când îți stabilești obiectivele și vrei să-ți faci un plan financiar, răspunde mai întâi la următoarele întrebări:

-          Ești bine informat despre ceea ce vrei să faci?
-          Care sunt informațiile de care ai nevoie?
-          Cine poate să-ți ofere informații relevante și de calitate?
-          Ce ar mai trebui să cunoști pentru a-ți atinge scopurile?
-          Cine te poate ajuta în planificarea financiară și te poate ghida în primii pași spre succes?

Brian Tracy a spus: Eșecul planificării înseamnă planificarea eșecului. Iar pentru a atinge un echilibru financiar și pentru a materializa tot ce planifici, e nevoie nu doar să-ți setezi obiectivele, dar și să te asiguri că acestea sunt realiste, că le-ai prioritizat și că ți-ai făcut un plan eficient de acțiune pentru a le atinge. 
 
 

Se spune că pentru a avea o afacere prosperă, trebuie să ai bani. Însă, oamenii de succes ne asigură de un lucru: ca să fii bogat, trebuie să fii bun la anumite obiceiuri referitoare la bani.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică