„Cine munceşte, bani nu are”: Discursurile invitaţilor

Profit Point a organizat la sfârşitul lunii octombrie evenimentul de networking „Cine munceşte, bani nu are” în cadrul căruia am discutat, alături de cei 80 de participanţi, despre succese şi esecuri, despre ocazii fructificate, dar şi despre oportunităţi ratate, despre ceea ce fiecare a ales să înveţe din ceea ce a trăit.

Ne-au onorat cu prezenţa personalităţi remarcabile precum Petru Rareş (Membru neexecutiv al Consiliului de administraţie al Băncii Româneşti), Mihaela Damian (Managing Partner SAGA HR ADVISORY), Gabriel Chicioreanu (Preşedinte 4CAREER), Bogdan Grosu (Managing Partner Grosu & Asociaţii).

Vă invităm, în continuare, să-i cunoaşteţi virtual pe invitaţii noştri şi vedeţi câteva fragmente din discursurile susţinute de aceştia:

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică