Povestea de succes a lumânărilor japoneze

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Poate că ai deja experienţă în trading şi ştii ce reprezintă lumânările japoneze ca instrumente în tranzacţionare. Sau poate că eşti la început de drum şi acest concept nu doar că îţi este străin, dar îţi sună cel puţin ciudat. Indiferent de nivelul tău de pregătire, îţi doreşti să ajungi cât mai rapid în top şi să fii acel trader de succes, cu rezultate profitabile. Ştiai că îţi poţi clădi propria poveste de succes pe o alta?

Echipa de specialişti Profit Point te invită la un nou MasterClass esenţial pentru toţi traderii care vor să se distingă în activitatea lor:

„Povestea de succes a lumânărilor japoneze”

Alege o educaţie inteligentă în tranzacţionarea pe piaţa de capital şi Forex – povestea de succes poate fi a ta!

Cui se adresează MasterClass-ul?

Masterclass-ul se adresează tuturor traderilor care vor investească permanent în formarea şi dezvoltarea lor profesională, căutând să se diferenţieze nu prin cunoştinţe teoretice pe care nu le pot aplica corect în tranzacţionare, ci prin cunoştinţe practice dobândite în cadrul unui curs cu exemple pe grafice reale, edificatoare.

Ce vei învăţa din acest MasterClass?

În cadrul evenimentului „Povestea de succes a lumânărilor japoneze” vei afla informaţii esenţiale privind:
  • sentimenul pieţei din momentul formării lor
  • momentul de intrare în tranzacţie pe baza formaţiunilor de lumânări japoneze
  • unde trebuie căutate şi ce ne indică
  • analiza tehnică
 

Ce ai de câştigat dacă participi?

  • prin oferirea de exemple practice pe grafice reale, vei descoperi ce sunt lumânările japoneze, cum se formează acestea şi care este modalitatea corectă de a citi graficele de lumânări;
  • vei avea şansa să înveţi de la un Mentor personal în trading cum să dezvolţi o strategie viabilă de tranzacţionare pe piaţa de capital şi Forex, folosindu-te cu succes de aceste instrumente;
  • vei avea posibilitatea de aprofunda acest subiect, astfel încât tu să obţii rezultate profitabile în trading.
 

Ce poţi pierde dacă nu participi la acest MasterClass?

  • nu vei şti exact care este cel mai bun moment de intrare în tranzacţionare pe baza formaţiunilor de lumânări;
  • vei rata şansa de a învăţa de la specialişti în domeniu, cu o experienţă relevantă, cum să realizezi corect analiza tehnică;
  • vei rămâne la un nivel de informare pur teoretică, ce nu te va ajuta să te diferenţiezi cu adevărat de ceilalţi traderi.
 

Trainer: Marius Ştefan

Când şi unde? Miercuri, 28 octombrie 2015, ora 18:00, la Sediul Profit Point din Bucureşti (click aici pentru detalii adresă).  Durata cursului este de 2 ore.

Preţ? Costurile participării sunt acoperite de Profit Point.

Cum particip? Înscrie-te acum prin completarea umătorului formular:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image="" centered="no"][vc_column width="1/1"][/vc_column][/vc_row]

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică