Profit de Crăciun: Participă la campania dedicată celor care cred în puterea educaţiei financiare!

Ne apropiem cu paşi repezi de sfârşitul unui an plin de evenimente, moment în care alegem să ne îndreptăm atenţia către bucuria sărbătorilor de sezon. Întotdeauna am preţuit şi dedicat fiecare cuvânt şi acţiune schimbării prin educaţie financiară, motiv pentru care am hotărât să venim în întâmpinarea voastră cu o campanie specială – Profit de Crăciun.

  Cum Profit de Crăciun?

Astfel, Profit Point vine în întâmpinarea nevoilor de educație financiară și acum, oferind soluții ingenioase de economisire și planificare a finanțelor, astfel încât sezonul rece și sărbătorile din cadrul acestuia să nu mai implice cheltuieli majore care se resimt ulterior, iar fiecare să se bucure de sfârșitul de an, fără să se mai gândească la aspectele financiare. Mai mult, vrem să vă oferim, pe lângă aceste informații, structurate în articole distincte, și premii centrate pe dezvoltarea personală prin educație financiară.

Urmăreşte-ne şi pe pagina de Facebook!

Ce presupune campania?

Campania Profit de Crăciun se va desfăşura în intervalul 7 – 16 decembrie şi va consta în publicarea pe site-ul www.profitpoint.ro , la secţiunea Blog, a cinci articole distincte, cu informaţii de interes general şi sfaturi utile pentru o mai bună protecţie şi planificare financiară de sezon.

Materialele vor fi postate ulterior şi pe pagina de Facebook Profit Point, urmând ca la o zi distanţă să se adreseze o întrebare a cărui răspuns se regăseşte în articol. Prima  persoană care răspunde corect la această întrebare printr-un comentariu v-a fi considerată câştigătoarea premiilor acordate de noi.

 

Ce am de câştigat?

Dincolo de sfaturile din materialele redactate de echipa noastră, pe care cu siguranţă le veţi aprecia, punem la bătaie două premii generoase, la alegere din următoarele variante:

sau

  • un voucher în valoare de 200 RON care poate fi folosit pentru înscrierea la oricare dintre cursurile Profit Point.

* Pentru detalii specifice privind conţinutul cursurilor, locaţia şi data desfăşurării, trainer şi alte aspecte, vă invităm să accesaţi link-urile de mai sus.

Cursurile şi evenimentele vor fi susţinute în unul dintre sediile Profit Point din România, câştigătorul având la dispoziţie un interval de 30 de zile pentru revendicarea premiului, începând cu data de 1 ianuarie 2016.

În plus, dacă doriţi să faceţi o surpriză plăcută celor apropiaţi, vă anunţăm şi că premiile sunt transferabile, acestea putând fi acordate oricui doriţi.

În concluzie, profitaţi de  această oportunitate şi bucuraţi-vă de frumuseţea sărbătorilor de iarnă în totalitate, fără alte griji ulterioare! Nu trebuie decât să ne urmăriţi secţiunea de Blog pentru articolele dedicate şi să fiţi primul care răspunde corect, pe pagina de Facebook, la întrebările noastre!

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică