Când vorbim despre frumuseţe, putem să ne gândim şi la frumuseţea educaţiei financiare, şi la ceea ce ne poate învaţa aceasta. Mai exact ne ajută să înţelegem cum să câştigăm bani, cum să avem mai multe surse de venit astfel încât să nu fim 100% dependenţi de un salariu, ca mai apoi să avem o evidenţă a cheltuielilor pentru a putea avea investiţii ulterioare eficiente, profitabile.
Formarea şi educarea personalului este o investiţie, nu un cost în plus. Orice companie are de câştigat de pe urma rezultatelor angajaţilor săi, iar aceştia, la rândul lor, se vor bucura de formarea primită. În plus, angajaţii care beneficiază de educare şi formare continuă vor şti cum să abordeze eficient cel mai mic detaliu al schimbării în mediul activităţii societăţii, adaptându-se în continuu, odată cu compania, la noile cerinţe ale pieţei.
De ce este important să investeşti în educaţia angajaţilor?
- eficiență sporită a angajaţilor, prin urmare, rezultate financiare mai bune pentru angajator şi compania care investeşte în educaţia echipei
- sporeşte loialitatea faţă de angajator, minimizează fluctuaţiile de personal
- mai multă satisfacţie în munca de zi cu zi şi moral mai ridicat
- creşterea abilităţii de a adopta noi metode şi tehnici la locul de muncă
- stimularea spiritului inovativ
- randament mai bun şi competitivitate continuă
Îndrăzneţi şi foarte hotărâţi, cei din echipa Sephora Băneasa, Bucureşti, la îndemnul şi sub coordonarea Cristinei Ristoiu, Store Manager Sephora, au apelat cu încredere la serviciile de educaţie financiară, oferite de Profit Point. Aceştia au participat la cursul de educaţie financiară gratuit, susţinut de Marius Ştefan, Trainer Profit Point. Asistarea lor la acest curs le-a adus o mulţime de beneficii precum:
- au dobândit cunoştinţe, aptitudini care le vor permite să ia decizii mai bune în ceea ce priveşte gestionarea propriilor resurse ;
- au învăţat să facă analize pe baza informaţiilor corecte ;
- au fost îndrumaţi cui să ceară ajutor şi sfaturi pentru a obţine mai multe beneficii din banii lor;
- au învăţat cum pot să economisească;
- au învăţat cum să transforme veniturile pasive în venituri active;
- au învăţat cum să ţină o evidenţă a cheltuielilor;
- Şi multe alte lucruri utile.
Tocmai acesta a fost primul pas pe care l-au făcut cei de la Sephora în ceea ce priveşte procesul de dezvoltare al educaţiei angajatilor. Le mulţumim pentru încrederea acordată şi ne bucurăm să vedem că există companii care sunt dispuse să investească în formarea şi dezvoltarea angajatilor.