Oportunităţi şi strategii de business

Nu vrei să fii un trader oarecare, nu îţi place să laşi nimic la voia întâmplării şi eşti conştient că succesul poate fi atins doar atunci când te informezi şi investeşti în pregătirea ta. Însă cum poţi lua decizia corectă, cum poţi deveni un trader profesionist, dacă nu ştii CE şi DIN CE să alegi? Descoperă cele mai bune

„Oportunităţi şi strategii de business”!

Cui se adresează MasterClass-ul?

Orice trader doreşte să se afirme cu adevărat în tranzacţionare şi de multe ori, în ciuda numeroaselor „sfaturi” şi „promisiuni” de pe piaţă, nu ştie exact care este cea mai bună cale către reuşită sau dacă efortul se merită.

Aşadar, dacă vrei să îţi îmbunătăţeşti stilul de tranzacţionare, să descoperi oportunităţile de business din cadrul Profit Point şi să dezvolţi strategii eficiente şi profitabile de trading, te aşteptăm la acest MasterClass pentru a afla cum să iei deciziile în cunoştinţă de cauză, nu în baza unei alegeri aleatorii.

Ce vei învăţa din acest MasterClas?

În cadrul acestui curs vei avea atât posibilitatea de a ne cunoaşte în detaliu, astfel încât tu să ai la îndemână cele mai bune modalităţi de a deveni un trader profesionist, cât şi şansa de a descoperi care sunt cele mai bune strategii în trading şi cum le poţi aplica atunci când tranzacţionezi pe un cont real.

Ce ai de câştigat dacă participi?

  • posibilitatea de a fi informat şi de a alege cele mai bune oportunităţi şi strategii de business, astfel încât să te delimitezi de ceilalţi traderi şi să reuşeşti cu adevărat să îţi formezi un renume în domeniu;
  • şansa de a fi cu un pas înainte în tranzacţionarea pe piaţa de capital, având mereu la îndemână sprijinul unei echipe de specialişti, pe care orice trader se poate baza;
  • oportunitatea de a cunoaşte îndeaproape serviciile Profit Point, ce înglobează o gamă variată de instrumente educaţionale, oportunităţi de colaborare şi suport în trading.
 

Ce poţi pierde dacă nu participi?

  • şansa de a alege, în cunoştinţă de cauză, cele mai bune servicii care te pot ajuta cu adevărat în activitatea ta de trader;
  • informaţii relevante şi de primă sursă, care îţi pot oferi o viziune de ansamblu asupra oportunităţilor şi strategiilor de business pentru o tranzacţionare profesionistă;
  • ocazia de a cunoaşte în realitate echipa Profit Point şi atuurile pe care le oferim clienţilor noştri.
 

Trainer: Bogdan Barnea

Când şi unde? Joi, 28 ianuarie 2016, ora 11:00, la Sediul Profit Point din Cluj (click aici pentru detalii adresă). Cursul are o durată de 3 ore.

Preţ: 100 RON

Cum pot participa gratuit?

  • Dacă eşti membru al Clubului de Educaţie Profit Point .
  • Dacă vii însoţit de încă o persoană care este interesată de acest domeniu.
  • Dacă le spui şi prietenilor tăi de pe Facebook despre acest eveniment, printr-un „Share”.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică