Royal School in Transylvania, şcoală agreată de Regele Mihai

Pe lângă școlile de stat, cele private și confesionale, în România, mai exact în Cluj-Napoca, a apărut o a patra cale în educație. Acest lucru se datorează unui consiliu de 39 de guvernatori și 13 fondatori, toți specialiști în diverse domenii de activitate, care au lansat în premieră europeană, un proiect unic agreat și de Regele Mihai I al României, o școală unde se va învăţa după Curricula Naţională a Angliei.

Directorul școlii, englezul Julian Hingley vorbește despre filosofia școlii în felul următor: „Oricare ar fi întrebarea, educația este răspunsul, scopul nostru este să schimbăm modul de gândire asupra educației”.

În perioada 14-18 martie, elevii de la Royal School in Trasylvania, au sărbătorit Global Money Week, participând la diverse evenimente, activități, competiții special gândite pentru educația lor financiară și antreprenorială.

La aceste evenimente au participat și specialiștii noștri, Bogdan Barnea (General Manager Profit Point Cluj, partener High Class Trading) și Dan Mădălin Laslo (manager Profit Point Cluj).

Prima zi a proiectului a debutat cu o adunare generală a școlii, care a inclus un discurs ținut de dl. Eusebiu Burcaș. Elevii cu vârste cuprinse între 7-14 ani au asistat apoi la 'Discuții VIP' cu 7 antreprenori de succes (Untold Festival, Ambient, Dog Assist - Terapie Asistata de Animale, Loopaa, Wens - The Travel Agency, High Class Trading and Mira's Deco) care au împărtășit ideile lor despre calitățile necesare unui om de afaceri.

A doua zi a debutat cu un training de mindfulness, urmat de o competiție bursieră cu Burcash - Managementul banilor și o prezentare despre investiții cu Mădălin Laslo (High Class Trading), evenimente care i-au implicat și captivat pe copii. S-a vorbit despre ce înseamnă economia unei țări, cum ne afectează pe noi economia, cine sunt traderii, cu ce se ocupă și după toată informația teoretică, copiii au avut ocazia să-și testeze cunoștințele pe un simulator de la Bloomberg.

Cea mai interesantă zi a fost ziua numărul 3, când elevii Royal School au venit la sediul Profit Point și au putut vedea cu ochii lor ce face un trader. Ziua a început cu o prezentare, unde s-au explicat noțiunile de bază a piețelor valutare, ce înseamnă să tranzacționezi și cel mai important, copii au primit sfaturi practice de la cei mai buni traderi și traineri din România. Ziua s-a terminat cu un concurs, elevii au tranzacționat pe un simulator, iar primii trei copii cu profitul cel mai mare au primit premii simbolice.

10421148_556949524481425_7941540227085331301_n

12829078_556949644481413_3673651156084558669_o Scopul acestei deplasări a fost de a le arăta, cât mai exact posibil, elevilor ce înseamnă meseria de trader și ambientul în care aceștia își desfășoară activitatea. Cu siguranță, când vor crește mari își vor putea alege mult mai bine meseria care li se potrivește.

La sfârșitul săptămânii, Bogdan Barnea, guvernator în cadrul acestei școli, afirma: Sunt bucuros că părinții acestor copii le pot oferi șansa de a învăța noțiuni importante în dezvoltarea lor pe plan personal și nu numai. Aș fi mai mult decât fericit dacă s-ar întâmpla asta în fiecare școală din România.

Exact. Cum rămâne cu întreaga Românie?!

701933_556949651148079_4382494860963300461_o

12828434_556950097814701_7752462298324542_o

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică