Adevărul despre psihologia unui trader profitabil

La sediul Profit Point din Constanța va avea loc un Masterclass GRATUIT referitor la psihologia unui trader profitabil. Cursul va fi susţinut de către Gheorghe Alexandru Razvan, trainer cu experienţă de 4 ani ca trader şi 2 ani ca mentor. Alexandru este licenţiat în Relatii Internationale și Studii Europene şi în Management Financiar Contabil.

Pe Parcursul celor 2 ore se va discuta despre stările psihologice care afectează un trader atunci când este în fața platformei, de asemenea se vor prezenta modalitățile principale de a le contracara astfel încât rezultatele sa fie printre cele mai bune.

Răzvan este o persoană foarte atentă la detalii, pentru el contează ca absolut fiecare întrebare sa-și primească răspunsul. Dacă iți dorești un trainer perfecționist care sa te sprijine în permanență atunci el este persoana potrivita.

Datorita atitudinii pozitive și mereu dispus sa ajute, este omul de care ai nevoie pentru a începe cu dreptul în aceasta activitate.

Cursul se desfăşoară pe data de 5 iunie 2015, la ora 18:00 şi va dura două ore. În acest timp, trainerul Răzvan va aborda subiecte precum:

  • Psihologia in tranzactionare
  • Mitul Sfantului Graal
  • Prejudecati ce afecteaza felul in care punem in aplicare un sistem
  • Protejarea capitalului---Stop Loss
  • Definirea riscului

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică