Body Language si Public speaking

Studiile arata faptul ca doar 7% din informatie se transmite prin cuvinte, 38% prin tonul si intonatia vocii si 55% prin limbajul corpului. Astfel, te invitam sa participi la masterclass-ul de Body Language si Public Speaking unde vei invata cum sa transmiti corect un mesaj si cum sa te faci ascultat.

Evenimentele se vor desfășura pe perioada a 5 zile, cu programul 11:00-18:00, începând cu data de 23 ianuarie- 27 ianuarie.

Dupa participare vei fi capabil sa citesti microexpresiile faciale si sa iti dai seama daa cineva te minte sau iti spune adevarul. Pe langa asta stim si faptul ca una dintre cele mai mari temeri ale oamenilor este vorbitul in public asa ca te vom invata tehnici de public speaking prin care sa depasesti blocajele si emotiile, sa te faci ascultat astfel incat sa ai o prezentare de succes.


Trainer: Dan Mădălin Laslo
Când şi unde? Evenimentul se va desfășura Vineri, 27.01.2017, la sediul companiei Profit Point Cluj-Napoca
Durata: 3 ore
Preţ:120 RON

Cum mă înscriu? Înscrie-te acum prin completarea umătorului formular:

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică