Cum să investești în viitor?

Ceea ce face diferența dintre un prezent reușit de unul mai puțin satisfăcător, este capacitatea de a construi un viitor.
Ceea ce face diferența dintre un prezent reușit de unul mai puțin satisfăcător, este capacitatea de a construi un viitor. Poate fi vorba de planurile unei afaceri sau de planuri familiale. Ceea ce faceți acum vă definește viitorul pe care îl puteți avea. Prin urmare, dacă vă doriți un viitor de succes, ar fi o idee bună să investiți deja în el. 

În zece, cincisprezece ani, lucrurile vor fi diferite. Și pentru că timpul adâncește orice tipare, ar fi o greșeală să ignorăm informațiile prezente, sperând că în viitor acestea se vor rezolva de la sine. Mulți oameni își acceptă prezentul așa cum e: continuă să lucreze la un loc de muncă nesatisfăcător doar pentru a-și putea plăti rata la bancă, se mulțumesc cu ce au, stau în zona de confort și nu gândesc că pot obține mai mult în timp. Dacă vom privi lucrurile în perspectivă, aceste tipare nu vor continua la fel peste zece ani. Entuziasmul vieții se va eroda, vor apărea nevoi noi și se va ajunge la tulburări cauzate de stres. 

Pentru a înțelege dacă prezentul dumneavoastră are o valoare pentru viitor, meditați asupra acestor întrebări:

  • Îmi aduce jobul satisfacții profesionale? Dar personale?
  • Sunt motivat să fiu aici?
  • Valorile echipei coincid cu valorile mele?
  • Îmi valorific potențialul profesional?
  • Am sentimentul că lucrez într-o echipă?
  • Sunt apreciat pentru ceea ce fac?
  • Mă văd în viitor în această firmă?

Investițiile în viitor sunt cumulative. Acestea vă cer timp, energie, muncă, auto-dezvoltare și așa mai departe. Iar dacă știți bine ce vă doriți, veți reuși să contribuiți la realizarea scopului pe care îl aveți. Veți reuși să priviți schimbările pe care le faceți drept simple acțiuni. De exemplu, vă puteți crea un nou obicei sănătos, zi de zi. Astfel, învestițiile în dezvoltarea personală pentru un viitor mai bun vor spori gradual. 

Încercați să obțineți cât mai multe din investiția pe care o faceți. Împărțiți-vă scopurile pe termen lung în obiective mai mici și prioritizați-le. La nivel profesional, folosiți feedback-urile pentru a monitoriza progresul afacerii. Dacă observați devalorizări ale investiției, informați-vă, întrebați-vă ce pași ar trebui să urmați pentru a identifica greșelile pentru a le corecta. 

Timpul trece, experiența se adună, iar primul lucru care contează este cât investiți în capacitatea de a fi mai productiv, folosind permanent învățăturile acumulate, pe care să le adaptați în funcție de situație.

Află care sunt elementele importante pentru a investi cu succes pe bursă.
Ceea ce face diferența dintre un prezent reușit de unul mai puțin satisfăcător, este capacitatea de a construi un viitor.

Articole asemănătoare

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică