Psihologia în tranzacționare

Se adresează persoanelor fără experiența, în primul an de tranzacționare. Evenimentele se vor desfășura începând cu data de 29 August, ora 16:00

Subiectele discutate/abordate

  1. Gestionarea emoțiilor cu exemple din piața reală.

Ce vei învăţa din acest MasterClas?

Își vor îmbunătății abilitățile de a gestiona tranzacțiile și managementul riscului. Ce poţi pierde dacă nu participi? Posibil ca în primele luni de tranzacționare, începătorii să se lase conduși de factorul emoțional, nu de cel rațional.
Trainer: Stefan Adrian Ionut Când şi unde? Evenimentul se va desfășura incepand cu miercuri, 29 August 2017, ora 16:00 Durata: 2 ore Preţ: 100 RON Cum mă înscriu? Înscrie-te acum prin completarea umătorului formular:

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică