MasterClass cu Adrian Ionut Stefan

Acest Masterclass  se adresează tuturor persoanelor care doresc să dobândească cunoștințe puternice despre cum pot face tranzacții profitabile, de la  persoane specializate și experimentate, care pot explica concret, cu exemple, strategiile care le folosesc pentru a înregistra profit.
adrian-stefan-ionut Sunt o persoană deschisă, sociabilă și plină de entuziasm. Pun accent pe comunicare și lucrul în echipă, care împreună cu spiritul analitic, perseverența și ambiția dau rețeta perfectă a performanței.
Evenimentele se vor desfășura pe perioada a 2 zile, cu programul 18:00-20:00.
În decursul a două zile se vor prezenta următoarele: Ziua 1:
  • Strategii de scalping cu ajutorul celor 3 medii (cum se aleg ele și de ce);
  • Momente de intrare în tranzacție pe baza intersecției celor 3MA;
  • Combinarea cu alte elemente cum ar fi linii de trend ( trasarea corectă a lor pe M15,M30), divergențe, RSI.
Ziua 2: Workshop: Punerea în aplicare a strategiei atât pe situații din trecut cât și pe un simulator.   Trainer: Ștefan Adrian Ionuț
Preţ pentru cele 2 zile: 400 RON Când şi unde?  Evenimentul se va desfășura pe perioada a 2 zile, repectiv 28-29 noiembrie 2016, începând cu ora 18:00 până la 20:00, la Sediul Profit Point din Constanţa (click aici pentru detalii adresă). Cum mă înscriu? Înscrie-te acum prin completarea următorului formular:

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică