10% Strategie, 30% Money Management, 60% Disciplină şi Psihologie! Este raportul corect?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Într-o continuă dinamică a pieţelor financiare şi în vârtejul tranzacţionării pe piaţa de capital şi Forex, cel mai greu lucru de atins pare să fie echilibrul – secretul traderilor de succes care reuşesc să găsească cea mai bună combinaţie între strategie, Money Management, disciplină şi psihologie.

Toate aceste aspecte sunt vitale şi chiar dacă arta echilibrului nu se învaţă peste noapte, ea poate fi descoperită de la specialiştii în trading care o stăpânesc deja. Unde? La MasterClass-ul Profit Point.

10% Strategie, 30% Money Management, 60% Disciplină şi Psihologie!

Este raportul corect?

Cui se adresează MasterClass-ul?

Orice trader, indiferent de experienţa sau nivelul său de pregătire, riscă să acorde atenţie doar unora dintre elementele esenţiale care trebuie să îi ghideze activitatea. Fie te concentrezi prea mult pe strategie, fie eşti atât de îngrijorat de riscuri şi de banii din contul tău, încât uiţi să iei în calcul alte aspecte care te pot face să nu ai rezultate profitabile.

Dacă vrei să fii sigur că nu uiţi nimic pe drum şi să descoperi cum să faci faţă „mişcărilor” din tranzacţionare, nu trebuie să ratezi acest seminar!

Ce vei învăţa din acest MasterClas?

În cadrul acestui curs vei avea atât posibilitatea de a cunoaşte în detaliu raportul optim dintre:

  • sisteme corecte de selectarea a parităţilor, selectarea sesiunilor de tranzacţionare, selectarea orarului de tranzacţionare
  • gestionarea pierderilor şi a profiturilor
  • controlul emoţional = succes
  • corelarea strategiei de tranzacţionare cu sistemul de Money Management
  • evitarea overtrading
 

Ce ai de câştigat dacă participi?

  • posibilitatea de a afla concret, de la specialişti în domeniu, care sunt cele mai importante aspecte de care trebuie să ţii cont în tranzacţionarea pe piaţa de capital şi pe Forex şi cum pot fi acestea implementate practic;
  • şansa de a fi cu un pas înaintea majorităţii, rămânând la curent cu tendinţele de actualitate în trading;
  • oportunitatea de a dezvolta noi strategii de tranzacţionare, urmând sfaturile unui Mentor personal ce îţi va oferi exemple utile pe grafice reale.
 

Ce poţi pierde dacă nu participi?

  • şansa de a-ţi fundamenta, în cunoştinţă de cauză, un raport echilibrat între strategie, pierdere, profit şi psihologie, care să te poată ajuta cu adevărat în activitatea ta de trader;
  • nu vei şti exact cum să interpretezi mişcările pieţei şi cum să-ţi pliezi strategia de tranzacţionare pe acestea;
  • vei rata şansa de a discuta deschis cu specialişti în domeniu, care îţi pot răspunde la orice potenţiale nelămuriri.
 

Trainer: Florentin Constantin

Când şi unde? Miercuri, 4 noiembrie 2015, ora 18:00, la Sediul Profit Point din Bucureşti (click aici pentru detalii adresă). Seminarul are o durată de 2 ore.

Preţ? 200 RON.

Cum pot participa gratuit? Membrii Clubului de Educaţie Profit Point beneficiază de un discount de 100% la acest MasterClass.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică