Average True Range Breakout Strategy

Te afli într-o continuă căutare a celor mai bune strategii de tranzacţionare pe piaţa de capital sau Forex şi eşti deja conştient că cei mai puternici aliaţi pe care îi poţi avea de partea ta sunt informaţiile corecte şi de specialitate în trading.

Dinamica şi volatilitatea pieţelor fac astfel necesară cunoaşterea unor indicatori esenţiali – Average True Range. Ce reprezintă, cum trebuie „citiţi” şi cum pot fi introduşi în strategia de trading? Răspunsurile la toate aceste întrebări le puteţi descoperi participând la MasterClass-ul

Average True Range Breakout Strategy

Înscrie-te la acest eveniment iar noi îţi oferim şansa ca tu să descoperi cum să foloseşti corect acest indicator în strategia de tranzacţionare.

Cui se adresează MasterClass-ul?

MasterClass-ul se adresează tuturor traderilor care vor să investească eficient în formarea şi dezvoltarea lor profesională, alegând să participe la cursuri practice în cadrul cărora se pot bucura de sprijinul unor specialişti în domeniu. Un seminar dedicat celor care vor să aprofundeze subiectul indicatorilor de analiză tehnică ATR, astfel încât rezultatele să fie pe măsura eforturilor depuse!

Ce vei învăţa din acest MasterClas?

În cadrul acestui seminar vor fi abordate următoarele subiecte:
  • Average True Range indicator
  • Fractals
  • EMA on ATR indicator
  • Entry and Exit points
 

Ce ai de câştigat dacă participi?

  • prin oferirea de exemple practice pe grafice reale, vei înţelege exact ce reprezintă indicatorii Average True Range şi ce implicaţii au aceştia asupra activităţii de tranzacţionare;
  • urmând sfaturile Mentorului personal, vei afla care cum se folosesc traderii de succes de ATR;
  • vei avea posibilitatea de a aprofunda acest subiect, astfel încât să incluzi în strategia ta de tranzacționare și să folosești corect acest indicator .
 

Ce poţi pierde dacă nu participi?

  • vei rata şansa de a învăţa de la specialişti în domeniu, cu o experienţă relevantă, care este modalitatea corectă de interpretare a indicatorilor Average True Range, cum pot fi aceştia incluşi în strategia de tranzacţionare şi cum pot fi folosiţi corect de către trader.
  • vei rămâne la un nivel de informare pur teoretică, ce nu te va ajuta să te diferenţiezi cu adevărat de ceilalţi traderi.
  • nu vei şti concret cum să te foloseşti de ATR în favoarea ta, atunci când vei tranzacţiona.
 

Trainer: Adrian Robu

Când şi unde? Vineri, 4 decembrie 2015, ora 12:00, la Sediul Profit Point din Constanţa (click aici pentru detalii adresă). Durata acestui MasterClass este de 2 ore.

Preţ? 100 RON

Cum pot participa gratuit?

  • Dacă eşti membru al Clubului de Educaţie Profit Point .
  • Dacă vii însoţit de încă o persoană care este interesată de acest domeniu.
  • Dacă le spui şi prietenilor tăi de pe Facebook despre acest eveniment, printr-un „Share”.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică