Contul de tranzacţionare = Business

Trading – reacţiile celor care aud sau citesc acest cuvânt pot fi nu doar variate, ci şi total opuse. Dacă pentru unii acest concept se traduce prin şansă, oportunitate sau carieră, alţii îi asociază, greşit de altfel, termenul de înşelăciune.

Din păcate, această viziune destul de extinsă a fost propagată de-a lungul timpului tocmai dintr-o viziune eronată – tranzacţionarea nu reprezintă un joc de noroc, nu este soluţia îmbogăţirii rapide fără efort şi nu trebuie tratată superficial. Orice trader profesionist vă poate spune acelaşi lucru

Contul de tranzacţionare = Business

Cui se adresează MasterClass-ul?

Acest seminar se adresează îndeosebi începătorilor în trading care înţeleg că un prim pas corect pe acest drum îl reprezintă investiţia în propria educaţie, formare şi dezvoltare profesională. Cu o viziunea corectă asupra a ceea ce reprezintă trading-ul şi modalităţilor în care această activitate trebuie abordată, oricine poate ajunge departe!

Ce vei învăţa din acest MasterClas?

În cadrul acestui seminar vor fi abordate următoarele subiecte:

  • Cum se abordeaza tradingul în primele 3 - 6 luni de tranzacţionare în piaţă reală
  • Metode de auto-educare
  • Perspectivele pe termen lung
 

Ce ai de câştigat dacă participi?

  • prin oferirea de exemple practice, vei înţelege exact ce reprezintă activitatea de tranzacţionare dintr-un cont real, care sunt obstacolele cu care te poţi confrunta la început şi cum pot fi acestea depăşite;
  • te vei bucura de sprijinul unui Mentor personal în tranzacţionare, care nu doar îţi va prezenta aspecte teoretice, ci îţi va oferi sfaturi concrete şi avizate din experienţă, astfel încât tu să te poţi folosi practic de noile cunoştinţe, în activitatea ta.;
  • vei avea posibilitatea de aprofunda acest subiect, astfel încât tu să obţii rezultate profitabile în trading.
 

Ce poţi pierde dacă nu participi?

  • posibilitatea de a te diferenţia în activitatea ta de ceilalţi traderi;
  • oportunitatea de a afla informaţii-cheie atât tehnice (despre piaţa bursieră, intrarea în piaţă şi elementele incluse în analiză), cât şi psihologice (cum îţi pot afecta emoţiile activitatea şi rezultatele);
  • şansa de a învăţa de la traineri specializaţi, care îţi pot oferi o viziune mult mai în detaliu şi aplicată asupra secretelor tranzacţionării.
 

Trainer: Alexandru Malanca

Când şi unde? Vineri, 11 decembrie 2015, ora 12:00, la Sediul Profit Point din Constanţa (click aici pentru detalii adresă). Durata acestui MasterClass este de 2 ore.

Preţ? 100 RON

Cum pot participa gratuit?

  • Dacă eşti membru al Clubului de Educaţie Profit Point .
  • Dacă vii însoţit de încă o persoană care este interesată de acest domeniu.
  • Dacă le spui şi prietenilor tăi de pe Facebook despre acest eveniment, printr-un „Share”.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică