TeleTrade: Când va dispărea piaţa Forex?

un articol de Oleg Zolotco

Popularitatea Forex se măreşte în fiecare zi, iar această tendinţă poate fi urmărită în toate statele dezvoltate ale lumii. Astăzi, există o multitudine de fonduri şi instituţii financiare, însă, doar piaţa valutară se distinge printr-un volum zilnic al tranzacţiilor de 3-5 trilioane de dolari.

Banca Mondiala este instituţia care efectuează în mod sistematic studii ale pieţei Forex. Conform acestora, se prognozează că, până în anul 2020, volumul tranzacţiilor zilnice de pe piaţă va creşte până la 10 trilioane de dolari.

Cu siguranţă, indiferent de scopul şi natura acestor tranzacţii, valorile uriaşe ale indicatorilor reflectă nivelul înalt de lichiditate al acestei pieţe. Însă, indicii înalţi de lichiditate nu sunt singurii indicatori ai pieţei Forex care atrag atenţia a numeroşi bancheri, analişti financiari şi traderi. Unul dintre principalele avantaje ale pieţei valutare este dat de perspectivele mari de dezvoltare ale acestui sistem...

Citeşte articolul în continuare pe TeleTrade.ro!


Ai vrea să ai întotdeauna la dispoziţie răspunsul avizat şi corect la întrebarea ta? Ai o nelămurire şi nu ştii exact care este cea mai bună soluţie pentru a o rezolva? Profit Point îţi stă la dispoziţie oricând şi te sprijină în dorinţa ta de a investi inteligent într-o educaţie profitabilă! Nu ezita, contactează-ne!


Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică