3 Motive de ce să îți cheltuiești toți banii

                   3 Motive de ce să îți cheltuiești toți banii, cât mai repede:

Banii sunt făcuți să circule

,,Ai atât de mulți bani cât poți cheltui în acea zi” (Ion Țiriac)

Viața e prea scurtă să ți-o petreci într-un singur loc.

  Sigur, ideal ar fi ca și dacă îți propui să îi cheltuiești pe toți într-o singură zi, să nu reușești. Și aici nu mă refer la investiții materiale, tot ce am agonisit i-am investit în imobiliare. Deja acest ,,agonisit”, ușor, ușor își face situația prezentă pe măsură ce înaintăm în vârstă.

Parcă o aud pe mama întrebându-mă cât am pus deoparte după primul meu an ca angajat…

  Nu mă înțelegeți greșit, este bine să ai la ciorap o sumă care să îți asigure cheltuielile pentru 6 luni de zile, în cazul în care singura ta sursă de venit se anulează, să nu intri în panică, dar cam atât cu pusul la saltea.

Nu m-ai contrazis când am zis ,,singura ta sursa de venit”…așa-i?

Aici e altă discuție, dar astăzi ne vom ocupa de cheltuirea banilor și mai puțin de cum îi facem.
Urmăreşte-ne şi pe pagina de Facebook!
Gândește bogat, muncește bogat, fii bogat și cheltuiește bogat, investește în tine și fă din ,,micile” plăceri ale vieții, marile plăceri ale vieții. Vrei să te duci într-o tabără de meditații Osho de 15000 $? Du-te! Vrei să vezi cât mai multe culturi și să cunoști cât mai multe feluri de mâncare? Fă-o!  

Pune-ți visuri mari, țeluri mari și răspunde-ți la întrebarea: „De ce fac ceea ce fac?”

Dacă răspunsul nu te mulțumește, dacă nu plouă la tine.. mută-te în Londra!

Te sperie asta? E bine!

  Bucură-te de probleme, nu mă înțelege greșit nu zic să fii masochist, dar bucură-te că s-a întâmplat acum și așa, ar fi putut să se întâmple mai rău și se va întâmpla, doar că de data asta o să ai o experiența și o să știi cum să gestionezi mai bine situația. Hai să luam un exemplu: oamenii de succes din topul Forbes. O să vezi că majoritatea din ei au dat faliment și după care au făcut și mai mulți bani. De ce? Pentru că prima dată au învățat să facă bani și i-au făcut, iar a doua oară știau deja cum, doar i-au făcut. Important este ca atunci când întâmpinăm o situație dificilă să nu ne lăsăm doborâți, ba din contra să o luăm ca o lecție fără de care nu am fi putut evolua. Ar mai fi multe de spus, despre cum avem și timp și bani în următorul articol, acolo unde vom învăța cum facem banii aceștia mult râvniți, nu pentru faptul că sunt colorați ci pentru faptul că îți oferă ceva. Aici nu mă refer la lucruri materiale, ci la faptul că având un venit mai mare îi poți oferi soției, copilului un trai mai bun, o vacanță mai frumoasă (nimeni nu face bani pentru bani, toți îi vrem pentru ce putem cumpăra cu ei).     Vă salut, Popor Român!                                                                       Autor: Adi Ștefan (Profit Point Constanța)

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică