Nu haina îl face pe om, dar pe omul de afaceri – cu siguranță!

Nu haina îl face pe om, dar pe omul de afaceri – cu siguranță!

Haina pe care o porți, te influențează. Aceasta devine, la un moment dat, parte din mediul tău.

Hainele neîngrijite, vechi și ponosite te pot deprima și-ți pot diminua încrederea în tine, în timp ce hainele curate, elegante, rafinate îți dau un sentiment de încredere care te face să pășești mai vioi.

Vestimentația potrivită te poate influența în mai multe feluri. Aceasta îți dă mai multă încredere și creează celorlalți impresii plăcute despre tine. Iar în mediul de afaceri, de exemplu, este de neconceput să nu te încadrezi în standardele adecvate ce țin de trend și impecabilitate.

Banii investiți în vestimentație nu denotă extravaganță, ci o investiție corectă care-ți poate aduce beneficii. Ca antreprenor, trainer sau funcționar public, nu-ți poți permite să neglijezi felul în care arăți, pentru că efectul se poate răsfrânge atât asupra ta, cât și a celor cu care interacționezi.

Este important să conștientizezi faptul că modul în care arăți pentru niște oameni care te văd întâia oară, reprezintă o imagine. Deci, modul în care te îmbraci reprezintă părerea bună sau rea a celor cu care intri în contact, fără ca tu să scoți vreo vorbă.

Hainele nu sunt o extravaganță – sunt o necesitate. (Napoleon Hill) 

Deși ești adeptul eleganței, a pune un costum pe tine nu este suficient. Se spune că vestimentația clasică este mereu în trend, însă costumele moderne sunt, totuși, cele mai preferate. Pentru cei tineri, un costum elegant și modern înseamnă a merge în pas cu noua mentalitate, cu noile tendințe și tehnologii.



Un aspect important este că hainele tale trebuie să fie achiziționate în funcție de bugetul pe care îl ai, or’ trebuie să gândești că hainele tale, costumul, pantofii etc. trebuie să muncească pentru tine, și nu invers.

Ca bărbat, o idee bună ar fi să optezi pentru costumele din lână (în sezonul rece) pentru că acestea sunt de calitate, nu se șifonează ușor, și pentru cele din bumbac sau in în sezonul cald. Culoarea, contează și ea foarte mult. Nu te fixa doar pe negru, ci alege culori care să predomine în aparițiile tale, de genul bleumarin sau gri.

Cămașa trebuie să arate și ea impecabil: este obligatoriu ca gulerul și manșetele să arate imaculat și să fie bine călcate. Astfel, îți va fi foarte ușor să o asortezi cu orice costum sau cravată.

Piesa de rezistență a unei vestimentații o reprezintă pantofii. Aceștia trebuie să arate foarte bine, să fie de calitate și să ți se potrivească ca stil.

Alături de vestimentație, un alt factor important care contează pentru activitatea ta este biroul. Un birou dezorganizat, haotic și neîngrijit are tendința de a-i speria pe angajați, clienți sau colaboratori. Oamenii de afaceri/angajatori care au înțeles cum să folosească principiile psihologiei pentru a crește eficiența angajaților, au descoperit avantajul, în bani, al punerii la dispoziție de birouri curate confortabile și plăcute.

Eficiența ta ca om de afaceri pornește din mintea ta! Vestimentația și mediul în care lucrezi constituie un "consilier pentru eficiență" care te va ajuta să îți atingi obiectivele.

Dacă aplici în practică această idee, îți vei dezvolta încrederea în tine și te vei îndrepta, fără îndoială, spre o poziție de top. Tot ce ai nevoie e să-ți "șlefuiești" călătoria!

Nu haina îl face pe om, dar pe omul de afaceri – cu siguranță!

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică