Psihologia în trading

Există numeroase strategii de tranzacționare care pot fi găsite în cărți și pe internet, toate promovate evident ca "cea mai bună strategie" sau ca "strategii care într-adevăr funcționează". În cazul unora, este adevărat. Este foarte important să ai o strategie - sau mai bine spus un sistem de tranzacționare. Dar la fel de important este să aplici corect strategia respectivă, iar aceasta să ți se potrivească.

Din păcate, un aspect neglijat deseori în pregătirea traderilor este partea psihologică. Când intri în piața reală poți avea impresia că nimeni nu te-a pregătit pentru asta și tot ce ştiai că trebuie să faci dispare cu fiecare pip în sus... sau în jos. Sunt puțini cei care reușesc să-și controleze emoțiile încă de la prima tranzacție, pentru cei mai mulți acest aspect fiind un proces. Aşadar, de ce să nu descoperi practic ce presupune

Psihologia în trading

Cui se adresează MasterClass-ul?

Mai ales în cazul începătorilor, cei care doresc să facă trading la nivel profesionist trebuie să înțeleagă că acesta este în primul rând un stil de viață. Dificultățile emoționale de la început vor dispărea în timp, dar acest lucru nu se întâmplă de la sine.

Este principalul motiv pentru care toți traderii au nevoie la început de un mentor care să-i învețe din experiența personală cum au reușit ei să treacă prin primele încercări, mentor pe care îl poţi găsi îndeosebi la acest seminar! Altfel, te vei regăsi în situația în care trebuie "să reinventezi roata".

Ce vei învăţa din acest MasterClas?

  • Ce este un plan de tranzacționare și cât de important este să-l urmezi pas cu pas
  • Cum să eviți ca o greșeală să atragă după ea altele mai mari
  • Ce trebuie să conțină agenda traderului și de ce aceasta este cel mai bun instrument prin care poți să separi partea emoțională de cea rațională
  • Sfaturi concrete despre cum să reușești să te detașezi, evitând "supradoza" de trading
  • Exemple din experiența personală a trainerului
 

Ce ai de câştigat dacă participi?

  • vei ști exact care sunt cei mai mari “duşmani” ai trader-ului și vei descoperi cum să nu permiți acestora să te influențeze, prin aplicații practice recomandate de specialistul Profit Point
  • vei înțelege ce presupune psihologia în trading, care sunt greşelile traderilor începători şi cum le poţi evita
  • îți va fi totul mult mai clar de acum înainte, dezvoltându-ţi capacitatea de control asupra emoțiilor
  • vei putea să ai un Mentor Personal în tranzacționare, care te va ajuta, te va susține, îndruma, motiva și corecta de acum înainte pentru ca tu să poți realiza tot ce îți propui
 

Ce poţi pierde dacă nu participi?

  • pierzi oportunitatea de a înțelege care sunt și cum se aplică regulile esențiale pentru managementul emoțiilor
  • vei rămâne în permanență la un nivel mediocru de cunoștințe și vei trata superficial influența pe care o deţine psihologia în tranzacţionare
  • nu vei putea să devii un trader profitabil, constant, pentru că nu vei acorda o importanță reală emoțiilor care te pot influența
 

Trainer: Valentina Arcana

Când şi unde? Luni, 23 noiembrie 2015, ora 16:00, la Sediul Profit Point din Iaşi (click aici pentru detalii adresă).

Preţ? 100 RON

Cum pot participa gratuit?

  • Dacă eşti membru alClubului de Educaţie Profit Point .
  • Dacă vii însoţit de încă o persoană care este interesată de acest domeniu
  • Dacă le spui şi prietenilor tăi de pe Facebook despre acest eveniment, printr-un „Share”.

Consimțământul cookie-urilor GDPR

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TUTUROR cookie-urilor. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică